*) ..:: Türkçe Forumlar ::.. (*

here you can make posts that do not belong in other forums
User avatar
Gokhan
Posts: 15
Location: Trabzon

Post by Gokhan »

Benim anlatmak istediðim olay apayrý..ßen herhangi bir yarým kanalýnýn ön plana çýkmasýný deðil sadece olanlarý söyledim..kimseyi güldürmek niyetinde de deðilim..
Evet gülünüyor çünkü durumumuz gülünecek bir durum kimin açýp kimin açmadýðý önemli deðil. önemli olan bu kanalý birilerinin açmasý ve bu kanal üzerinden aklýllarýnca karizma yapmaya çalýþmalarý..
Nick mevzusunda dediðiniz gibi zevk renk meselesi fakat ben " BENCE " olaný söyledim.
Best Of The Trabzon

User avatar
Gokhan
Posts: 15
Location: Trabzon

Post by Gokhan »

agreS wrote:TurkHelp ? muhahahahahahahahahahahah
Bu cocuk beni Cok egLendiriyor yaw :) :lol:


agreS : sadece gönderilmiþ mesajlarýn fazlalaþsýn diye saçma sapan msjlar göndermekten vazgeç oké ? Tanýmadýgýn kiþiler hakkýnda da kiþisel yorum yapmayýda býrak..
Best Of The Trabzon

User avatar
agreS
Posts: 89
Location: Istanbul

Post by agreS »

Avarel.. ben keyfime bakarim sende turkhelp flan mal mal seyler yazip yollama TurQuaz de eywallah da turkhelp kanalmi
[img]http://img527.imageshack.us/img527/945/agresec9.jpg[/img]

User avatar
Theft
Posts: 43
Location: Istanbul, Turkey

Post by Theft »

Selam,

Hekim, ben Turk kanallari icin konustum, genel olarak mirci ele almadim. Ayrica senin anlattiklarindan ben zaten bahsettim. Derdim laf dalasina girmek degil, sadece Gokhan'a cevap vermekti. Flood yuzunden banli olan ipler %10 bile etkilemez demissin, belli ki sen baya bi uzak kalmissin undernetten :) Bi ara oyle bi durum vardi ki, *!*@*.net *!*@*.com ip adresleri bile banliydi. Superonline dan baglanan kisiler giremiyordu kanala. Butun ipler acilinca #istanbul kanalinda user sayisi 90-100 user daha artti. Bu sence %10 mu ediyor? Herneyse bosa konusuyoruz, hicbise eskisi kadar iyi olmaz, mircte gun gectikce bitiyor.

agres yaramaz cocuk sende milleti kizdirma :) Turkhelp te yardim kanali, unette flood hakkinda bilgi veren tek yardim kanali orasi :D

User avatar
Gokhan
Posts: 15
Location: Trabzon

Post by Gokhan »

agreS wrote:Avarel.. ben keyfime bakarim sende turkhelp flan mal mal seyler yazip yollama TurQuaz de eywallah da turkhelp kanalmi


agreS : Bende ayný þeyi diyorum zaten boþa laf salatasý yapýp durma..
Best Of The Trabzon

User avatar
bLuE^
Posts: 33
Location: Trabzon/Ankara/Turkey

Post by bLuE^ »

Gokhan wrote:
LaZrAiL wrote:Gokhan dediklerine katiliyorum fakat undernette yeterince Turk yardim kanali var bence ama yardim kalitelerini bilmiyorum.


Bana Yardým Edecekleri Sayar mýsýn?
Dur ben bir kaçýný sayayým Bildiklerimi

TurkHelp
HelpTurk
Turquaz
Yardým
Yardim

Birkaçtane daha buna benzer kanal Var Eðer ircde isen bi bakmaný tavsiye ederim..


Yardýma ihtiyacýn olduðu zaman HelpTurk , TurQuaz kanallarýna git,diðerleri hakkýnda bir bilgim yok fakat bu kanallardan elbette gereken yardýmý alacaksýn.
[url=http://imageshack.us][img]http://img527.imageshack.us/img527/6176/utrrd8.jpg[/img][/url]

User avatar
agreS
Posts: 89
Location: Istanbul

Post by agreS »

Theft cim Can sikintisi yaw yoksa bos bos konusmayi sevmem ama bu gökhan kopartiyo beni =)


Gökhan sana geLince. bisey demiyorum sen bak keyfine kocum
[img]http://img527.imageshack.us/img527/945/agresec9.jpg[/img]

User avatar
bLuE^
Posts: 33
Location: Trabzon/Ankara/Turkey

Post by bLuE^ »

agreS wrote:Avarel.. ben keyfime bakarim sende turkhelp flan mal mal seyler yazip yollama TurQuaz de eywallah da turkhelp kanalmi


Ortanca oglum oguz :D

Forumda millete mal vb. sýfatlar koyma. Herkes iþine baksýn,sende iþine bak,bende iþime bakayým. Ama harbici biþey diyicem, senin HelpTurk ü savunduðun gibi birisi Trabzonsporu savunsa her sene þampiyon oluruz :D
[url=http://imageshack.us][img]http://img527.imageshack.us/img527/6176/utrrd8.jpg[/img][/url]

User avatar
agreS
Posts: 89
Location: Istanbul

Post by agreS »

eheueheheheheh

Nee beþiktaþ ne fenerbahçeeeee neeeede galatasaray laralay la laralay bu senede yine sensin þampiyoon haydi bastýr þanli TRABZOOOOOOON ! :)
[img]http://img527.imageshack.us/img527/945/agresec9.jpg[/img]

User avatar
bLuE^
Posts: 33
Location: Trabzon/Ankara/Turkey

Post by bLuE^ »

<agre[S]> Knka
<agre[S]> bana
<agre[S]> trb sporun bi marsýný söylesene
<agre[S]> :D
<blue^> Nee beþiktaþ ne fenerbahçeeeee neeeede galatasaray laralay la laralay bu senede yine sensin þampiyoon haydi bastýr þanli TRABZOOOOOOON !


Senin gibi taraftar olmaz olsun :D
[url=http://imageshack.us][img]http://img527.imageshack.us/img527/6176/utrrd8.jpg[/img][/url]

User avatar
agreS
Posts: 89
Location: Istanbul

Post by agreS »

La usak ben ne anlarim ts marsýndan biz FenerLiyiz :)
[img]http://img527.imageshack.us/img527/945/agresec9.jpg[/img]

User avatar
Gokhan
Posts: 15
Location: Trabzon

Post by Gokhan »

Hiçbirinizden hiçbirþey Qlmaz. Sadece þu ünvaný Alýrsýnýz KOSKOCAMAN Bir HÝÇ ! Gereksiz Yaratiklar..
Best Of The Trabzon

User avatar
agreS
Posts: 89
Location: Istanbul

Post by agreS »

Yaw cocugum git yeter gülmekten karnima agrilar giriyo öldürcen mi bizi anlamadim ki neyin pesindesin :)
[img]http://img527.imageshack.us/img527/945/agresec9.jpg[/img]

User avatar
Theft
Posts: 43
Location: Istanbul, Turkey

Post by Theft »

Gokhan, blue^ olsun agres olsun revival olsun (Aragoorn'u saymama gerek yoktur heralde), undernette senden kat kat daha fazla deger verilen kisiler :) Undernete girdiginde onlari bul da bari, biraz kendini gelistir :)

User avatar
Gokhan
Posts: 15
Location: Trabzon

Post by Gokhan »

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Theft Harbiden ilk defa forumda bu kadar çok güleceðim biþe yazýldý :))))))))))))))))))Theft Allah Razi Olsun Senden.
Pekala Siz Bilirsiniz:):)))))))))))))))))))))
Theft Deðer vermek ne demektir sanal ortamda yahu Allah'ýnýzý Seviyorsanýz :))
Theft ßari ßil de Öyle Konuþ blue^ Dediðin Çocuk Yani Onur ßizim Onur :)):))))))))))) Daha fazla deðer verilen he .)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tamm Tmm ßen Yine Kaßuðuma Çekilim Deðer Verilen sizler Yalakalýk yapan sizler Devam edin :)))))))))))
Best Of The Trabzon