It is currently Mon Jun 26, 2017 1:09 am

All times are UTC [ DST ]




 Page 127 of 129 [ 1931 posts ]  Go to page Previous  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Aug 18, 2007 12:53 pm 
User avatar

Joined: Mon May 21, 2007 3:16 pm
Posts: 108
Location: TR
Dogum Gunun Kutlu Olsun Sw1ft 8) :P :wink:



_________________
Si Tout Le Monde Est D'accord Avec Mes Pensés J'ai Peur Qu'elles Soient Fausses!!!Contact: info@users.easynews.com & help@users.easynews.com

Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 12:27 pm 
User avatar

Joined: Wed Aug 30, 2006 11:18 pm
Posts: 72
Location: Cyberspace
sağol :)



_________________
Sw1ft
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 10:17 pm 
User avatar

Joined: Wed Apr 13, 2005 3:28 pm
Posts: 250
Location: Istanbul/Turkiye
Sw1ft dogum gunu 1 gun kutlanir hala msg aliyosun zoruma gidior :)
Tatil bile yapamiyorum bak dedigim gibi..


Last edited by Revival on Tue Sep 25, 2007 6:21 pm, edited 1 time in total.


_________________
Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 10, 2007 1:05 pm 
User avatar

Joined: Mon Aug 14, 2006 12:09 pm
Posts: 89
Location: Istanbul
Yaa öLdünümüz arkadasLar ??*



_________________
Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 10, 2007 1:28 pm 
User avatar

Joined: Mon May 21, 2007 3:16 pm
Posts: 108
Location: TR
agreS wrote:
Yaa öLdünümüz arkadasLar ??*



ben hep burdayým dostum :)



_________________
Si Tout Le Monde Est D'accord Avec Mes Pensés J'ai Peur Qu'elles Soient Fausses!!!Contact: info@users.easynews.com & help@users.easynews.com

Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Sep 14, 2007 12:04 pm 
User avatar

Joined: Wed Apr 13, 2005 3:28 pm
Posts: 250
Location: Istanbul/Turkiye
[13:46:15] <RevivaL> bekir gir bu kanala #gayVIP
[13:46:19] <RevivaL> bak bakým napýolar
[13:46:20] <RevivaL> :o
[13:46:28] <TiFfAnNy> :D:DD
[13:46:30] <TiFfAnNy> tamam
[13:46:34] <RevivaL> gotu kolla
[13:46:37] <RevivaL> kýla gýtmeyesýn
[13:46:38] <RevivaL> :o

[13:47:16] *** Now talking in #gayVIP
[13:47:16] *** Topic is '#gayVIP is a channel for gay-friendly population. Welcome and enjoy'
[13:47:16] *** Set by X on Fri Sep 14 13:46:18
[13:47:39] *** ^Aragon^ sets mode: +v RevivaL
[13:47:47] * RevivaL kiss TiFfAnNy
[13:47:48] <TiFfAnNy> hey adiyos
[13:47:49] <TiFfAnNy> :D
[13:48:02] * TiFfAnNy tiffany kiss revival !! :D
[13:48:24] <RevivaL> my gay friend how are you?
[13:48:32] <^Aragon^> nice thanks
[13:48:33] <TiFfAnNy> yeahh me to undebah :D
[13:48:38] <RevivaL> nice
[13:48:39] <RevivaL> :o
[13:49:05] <RevivaL> olum bunlar begendý býzý
[13:49:10] * RevivaL kiss ^Aragon^
[13:49:12] <TiFfAnNy> :D:D
[13:49:13] <TiFfAnNy> hadi yaa
[13:49:16] <TiFfAnNy> ne diyolar
[13:49:16] <TiFfAnNy> :D
[13:49:16] <RevivaL> gay olduk
[13:49:21] <TiFfAnNy> mauamauaha
[13:49:22] <TiFfAnNy> :D
[13:49:23] <RevivaL> senýn got benýmkýndan daha guzelmýs
[13:49:26] <RevivaL> :o ole dýo
[13:50:04] <RevivaL> my vip gay is TiFfAnNy
[13:50:14] <TiFfAnNy> :D:D:DD
[13:50:15] <TiFfAnNy> mauamaauyaha
[13:50:16] <TiFfAnNy> :D
[13:50:29] <RevivaL> you're perfect!
[13:50:55] <RevivaL> ^Aragon^ do you like my vip gay TiFfAnNy ?
[13:50:57] <TiFfAnNy> yeahh
[13:50:58] <TiFfAnNy> :D
[13:51:09] <RevivaL> we needs a group
[13:51:29] <RevivaL> ^Aragon^ Can you be our robinhood ?
[13:51:38] <^Aragon^> yes U can
[13:51:40] <^Aragon^> :)
[13:51:41] <^Aragon^> (:
[13:51:42] <RevivaL> nice
[13:51:50] <RevivaL> Zengýnden alýp fakýre vercen
[13:52:01] <RevivaL> Yaný bana sakso cekerken TiFfAnNy e arkadan fercen
[13:52:01] <^Aragon^> Maguar ?
[13:52:05] <RevivaL> robinhood
[13:52:06] <^Aragon^> he heeee
[13:52:12] <RevivaL> sabaha kadar kucakla bizi
[13:52:13] <RevivaL> :o
[13:52:17] <TiFfAnNy> :D:D:D
[13:52:21] <TiFfAnNy> msn adresi
[13:52:23] <TiFfAnNy> warmnýymýþ
[13:52:24] <TiFfAnNy> sorsaba
[13:52:24] <TiFfAnNy> :D
[13:52:32] <RevivaL> ^Aragon^ he asking your msn
[13:53:02] <^Aragon^> aleks707@hotmail.com
[13:53:06] <RevivaL> ekle hemen
[13:53:26] <TiFfAnNy> ekledim
[13:53:26] <TiFfAnNy> :D
[13:53:29] <TiFfAnNy> skcem belasýný
[13:53:30] <TiFfAnNy> þimdi
[13:53:30] <TiFfAnNy> :D
[13:54:11] <RevivaL> ver ayarý ver ver coskuyu
[13:54:26] <TiFfAnNy> ahaauhaa
[13:54:26] <TiFfAnNy> :D



_________________
Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Sep 15, 2007 9:29 pm 
User avatar

Joined: Mon May 21, 2007 3:16 pm
Posts: 108
Location: TR
vedat delisin sen ya 8) :lol:



_________________
Si Tout Le Monde Est D'accord Avec Mes Pensés J'ai Peur Qu'elles Soient Fausses!!!Contact: info@users.easynews.com & help@users.easynews.com

Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 7:10 pm 
User avatar

Joined: Wed Apr 13, 2005 3:28 pm
Posts: 250
Location: Istanbul/Turkiye
Ah gencligim geldi gozumun onune :}

[20:29:48] <HaYaT> Sizinle Tanýsacam :D:D:D
[20:30:39] <RevivaL> Tanýs bakalým
[20:30:57] <HaYaT> Bunda Kotu Biþe Yokki abi.
[20:31:05] <HaYaT> Sizinle Tanýsýp Sizin Gibi Olmak Ýstiyorum..
[20:31:29] <RevivaL> :}
[20:31:44] <HaYaT> :)
[20:31:45] <RevivaL> Ingýlýzcen yoksa hýc heveslenme
[20:31:50] <HaYaT> Var ..
[20:32:03] <RevivaL> hah
[20:35:33] <HaYaT> :)
[20:35:57] <RevivaL> Lets continue talk in english ?
[20:36:47] <HaYaT> Lets : Hadi Talk : Konusmak ..
[20:36:51] <HaYaT> Daha acýklýyýmmý :D
[20:36:54] <RevivaL> lol
[20:36:55] <RevivaL> :}
[20:37:03] <RevivaL> Sözlukle olmaz bu ýsler
[20:37:54] <HaYaT> Yok
[20:37:54] <HaYaT> Abi
[20:37:56] <HaYaT> Vallaha
[20:37:59] <HaYaT> Sözlük Kullanmýyorum
[20:38:04] <HaYaT> Lise Son a gidiyorum
[20:38:10] <HaYaT> Trabzon aLPARsLan Koleji ne
[20:38:16] <HaYaT> Orda 10 Saat ingilizce goruyorum..
[20:38:17] <RevivaL> :}
[20:38:21] <HaYaT> O Yüsden Ýyidir Ýngilizcmm
[20:38:33] <RevivaL> 10 saatte bý tik orenemýyonmu
[20:38:21] <HaYaT> O Yüsden Ýyidir Ýngilizcmm
[20:38:33] <RevivaL> 10 saatte bý sýk orenemýyonmu
[20:38:43] <HaYaT> ogreniyorum .
[20:38:44] <HaYaT> . tabii
[20:38:45] <RevivaL> Bellý cok ýyý ýngýlýzcen ben býle anlamýorm :}
[20:38:52] <HaYaT> Nie abii
[20:38:52] <HaYaT> :(
[20:39:04] <RevivaL> La kak sende ýng mýng yok afkurma
[20:39:08] <HaYaT> Var
[20:39:09] <HaYaT> abi
[20:39:10] <HaYaT> sor bana soru
[20:39:11] <HaYaT> bak.
[20:39:14] <RevivaL> ahahha
[20:39:41] <HaYaT> <RevivaL> Lets continue talk in english ? : Ýngilizce Konusmaya Devam Edelimmi ?
[20:39:43] <HaYaT> dEGil mi bu?
[20:40:09] <RevivaL> Ok dont use turkish only english :}
[20:40:44] <HaYaT> Tamam.Turkce Kullanma Sadece Ýngilizce Kullan.
[20:40:47] <HaYaT> Degilmi.
[20:40:52] <RevivaL> Evet
[20:40:57] <RevivaL> Ingýlýzce konus sende cevýrme
[20:41:02] <HaYaT> Ok.
[20:41:40] <HaYaT> I go to Cinema at the weekend.
[20:41:41] <HaYaT> :DDDD
[20:41:50] <RevivaL> Since when you're using unet and what the was your previous nick also channel which is you uses to chatting
[20:43:49] <HaYaT> I dont know..
[20:44:12] <HaYaT> Habu Unet i Çözemedim ama abi :))
[20:45:33] <HaYaT> Nie Sustun abi?
[20:45:44] <RevivaL> :}
[20:46:12] <HaYaT> inanmadýnm ý hala ingilizce bildigimee.
[20:47:12] <HaYaT> Abi Benim Amacým Ne Biliyormusun..
[20:47:55] <HaYaT> I Say.
[20:48:02] <RevivaL> what?
[20:48:05] <HaYaT> Abi Guven abi var tanýyormusun
[20:48:11] <HaYaT> I Said.
[20:48:23] <RevivaL> hyr
[20:48:25] <RevivaL> nolmus ona?
[20:48:47] <HaYaT> oNUn gibi olmak istiyorum
[20:48:52] <HaYaT> ve sizin gibi olmak istiyorum iþte
[20:48:54] <HaYaT> neti býrakmýss
[20:49:03] <HaYaT> illaki sizin tanýdýgýnýz vardýr da abi Admin falan
[20:49:09] <HaYaT> benimde tanýdýgýmýn olmasýný istiyorum
[20:49:25] <RevivaL> Insan olmaya ozen onun gýbý olmaya ozencene
[20:49:37] <HaYaT> insan olduguma inanýyorum abi.
[20:49:39] <RevivaL> sanký cok hýrlý bý boka ozenýon
[20:50:05] <HaYaT> Abii 3-4 Senem Geçti..
[20:50:15] <HaYaT> Zaten Biraz Sizin gibi olsam
[20:50:19] <HaYaT> sonra býrakacam
[20:50:24] <HaYaT> bir iki adm
[20:50:29] <HaYaT> bir iki admin tanýsam sizin gibi.
[20:51:19] <HaYaT> ?
[20:51:27] <HaYaT> yARdým edermisin bu konuda bana abi.
[20:51:46] <RevivaL> [20:51:22] <daaS> bana gonder usernames e aldýrýyým onu
[20:51:51] <RevivaL> git sefaya
[20:51:52] <RevivaL> selam ver
[20:51:56] <RevivaL> o yardým edýcek sana
[20:52:02] <HaYaT> Tþk ederim abi
[20:52:04] <HaYaT> BuyukSun.
[20:52:21] <HaYaT> Abi. Saol
[20:52:29] <RevivaL> np :}
[20:53:42] <HaYaT> cvp
[20:53:43] <HaYaT> Yok
[20:53:43] <HaYaT> :D
[20:53:49] <HaYaT> Sefa abiden:D
[20:53:58] <RevivaL> yazar sýmdý
[20:54:03] <HaYaT> Abi Senin Ýsmin Neydi
[20:54:08] <HaYaT> Hep Unutuyorum yaa :(((
[20:54:13] <HaYaT> <HaYaT> daaS S.a abi.
[20:54:13] <HaYaT> <HaYaT> SeFa Abi S.a
[20:54:16] <HaYaT> böle yasdým ona :D:D:D
[20:54:16] <RevivaL> vedat ben
[20:54:22] <HaYaT> Ok ABÝ iSmim yavuz
[20:54:24] <HaYaT> tþk ederim :D
[20:54:34] <HaYaT> Ben biliyordum da seninkini bilmiyordum.
[20:54:36] <HaYaT> .:D:D
[20:55:23] <HaYaT> Hala Cvp yok :D
[20:57:58] <RevivaL> biraz kasýcak tabý koskoca usernames opu
[20:58:03] <RevivaL> en az 1 saat gecmeli
[20:58:07] <HaYaT> OOOOOOOO
[20:58:09] <HaYaT> abi eTME
[20:58:16] <HaYaT> Süreli oturuyorum vallaha..
[20:58:19] <HaYaT> Rica ediyorum.
[20:58:27] <RevivaL> lol
[20:58:39] <RevivaL> 2 milyonlukmu actirdin saati ?
[20:58:48] <HaYaT> Yok Öle degildee
[20:58:52] <HaYaT> Üstümde Para yok yaa.
[20:58:56] <HaYaT> Ondan diyorum süreli
[20:58:58] <HaYaT> :)
[20:59:06] <HaYaT> Ne Verecem cafe Sahibine :D
[20:59:20] <RevivaL> tamam
[20:59:30] <HaYaT> Sen Bi sölesende.
[21:00:24] <RevivaL> /quit DaaS I will re-msg you later now gotta go (money finished a.k)
[21:00:27] <RevivaL> bole yaz
[21:00:29] <RevivaL> aynen kopyala
[21:00:35] <RevivaL> acýr ozaman
[21:00:49] <HaYaT> Cýkýcam ama ozaman abi.
[21:00:50] <HaYaT> ?
[21:01:04] <RevivaL> eh paran bitiyo cýkmalýsýn
[21:01:17] <HaYaT> O da dogru ama dur bakim sureme.
[21:01:26] <HaYaT> 1 saat 9 dk diyor :D
[21:01:38] <HaYaT> 1,5 yTl var üstümde bozuk.:(
[21:01:41] <RevivaL> off 9 dk ýcerdesýn
[21:01:42] <RevivaL> koþ
[21:01:46] <HaYaT> yok yok
[21:01:52] <HaYaT> öle param var abi bozuk olarak


hehe keske hep boyle kalsaydik :} ozaman zevk aliyoduk



_________________
Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 05, 2007 12:36 pm 
User avatar

Joined: Mon May 21, 2007 3:16 pm
Posts: 108
Location: TR
:o :devious: iyi birisi be vedat :)

dediðin gibi kanka :cry: ... keþke hep öyle kalsaydýk :wink:



_________________
Si Tout Le Monde Est D'accord Avec Mes Pensés J'ai Peur Qu'elles Soient Fausses!!!Contact: info@users.easynews.com & help@users.easynews.com

Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 23, 2007 12:02 am 
User avatar

Joined: Mon Aug 14, 2006 12:09 pm
Posts: 89
Location: Istanbul
SehitLer ÖlMEZ Vatan ßöLünmez !!

#Sehitlerolmez !!



_________________
Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: *) ..:: Türkçe Forumlar ::.. (*
PostPosted: Mon Dec 31, 2007 2:13 pm 
User avatar

Joined: Fri Mar 15, 2002 1:00 am
Posts: 306
Location: Istanbul, Turkey
:xmas: Herkese mutlu yıllar ! :xmas:



_________________
Ozan Güven aka OzzY

Who is a lamer? -> http://www.lamerism.com/
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: *) ..:: Türkçe Forumlar ::.. (*
PostPosted: Tue Jan 01, 2008 1:28 am 
User avatar

Joined: Wed Apr 13, 2005 3:28 pm
Posts: 250
Location: Istanbul/Turkiye
Oo Ozzy hosgeldin :} Sanada mutlu yillar.. Herkezin yeni yilini kutluyorum. Umarim 2008 savassiz,huzurlu umut dolu ve butun hayellerin gerceklestigi bir yil olur.

:xmas:



_________________
Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: *) ..:: Türkçe Forumlar ::.. (*
PostPosted: Wed Jan 02, 2008 4:03 pm 
User avatar

Joined: Sun Dec 17, 2006 7:05 pm
Posts: 12
Location: Turkey
Revi ne gusel seyler dilemisin ama biliyosun hepsi bos :D



_________________
Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: *) ..:: Türkçe Forumlar ::.. (*
PostPosted: Thu Jan 10, 2008 4:16 pm 
User avatar

Joined: Mon May 21, 2007 3:16 pm
Posts: 108
Location: TR
Geç oldu ama :) MUTLU YILLAR :)



_________________
Si Tout Le Monde Est D'accord Avec Mes Pensés J'ai Peur Qu'elles Soient Fausses!!!Contact: info@users.easynews.com & help@users.easynews.com

Image
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: *) ..:: Türkçe Forumlar ::.. (*
PostPosted: Thu Jan 10, 2008 4:17 pm 
User avatar

Joined: Mon May 21, 2007 3:16 pm
Posts: 108
Location: TR
Revival wrote:
Oo Ozzy hosgeldin :} Sanada mutlu yillar.. Herkezin yeni yilini kutluyorum. Umarim 2008 savassiz,huzurlu umut dolu ve butun hayellerin gerceklestigi bir yil olur.

:xmas:



Umarm dilediğin gibi olur Vedat :)



_________________
Si Tout Le Monde Est D'accord Avec Mes Pensés J'ai Peur Qu'elles Soient Fausses!!!Contact: info@users.easynews.com & help@users.easynews.com

Image
Offline
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 Page 127 of 129 [ 1931 posts ]  Go to page Previous  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129  Next

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: